Už jste zažili pocit, že změníte jídelníček, začnete cvičit… a stejně nemáte výsledky, jaké byste chtěli?

Je jedno, jestli se snažíte zhubnout, nabrat svaly, nebo zvýšit kondičku…. Důležité je porozumět tomu, jak funguje vaše tělo. Je nutné vědět “JAK NA TOM JSTE“. Kolik procent vašeho těla tvoří svaly, tuk, voda, viscerální tuk (tuk usazený na vnitřních orgánech, který sice není vidět, ale tvoří největší zdravotní riziko) a jaký je váš bazální metabolismus.

Asi všichni chápeme, že když chceme hubnout, musí být VÝDEJ větší než PŘÍJEM. Většina lidí (hlavně žen) to řeší tím, že omezí jídlo na saláty a něco malého. Jenže tím zpomalí metabolismus a neuvědomí si, že první, co začne tělo odbourávat, jsou svaly. Ty totiž vyhodnotí jako nepotřebné. Tuk si nechá na později, kdyby bylo ještě hůř. Při mnohých dietách také máme radost, že hubneme na váze. A neuvědomíme si, že ztrácíme pouze vodu. A tím naopak roste % tuku v těle. Takže paradoxně tloustneme a zároveň jsme podvyživení.

Správně sestavený jídelníček musí mít příjem minimálně na úrovni bazálního metabolismu (spotřeba energie na činnost orgánů a vůbec životních funkcí) a musí být sestaven z potravin, popř. doplňků stravy tak, aby doplnil tělu všechny potřebné živiny – bílkoviny, sacharidy, tuky, vitamíny a minerály.

Ještě složitější je to, když chceme nabrat. Začneme cvičit a pokud tělu ihned nedodáme potřebnou výživu, opět si pro energii sáhne do svalů a náš trénink je úplně k ničemu.

Jak tedy pracovat se svým tělem a dosáhnout svého vysněného cíle – funkčního a zdravého těla, které vypadá podle našich představ?

1. KROK : ZMĚŘTE TO! (jestliže jdeme k nějakému cíli, je dobré vědět, kde je náš start)

2. KROK : SESTAVTE SI (NEBO NECHTE SESTAVIT) KVALITNÍ STRAVOVACÍ PLÁN (výživa je 80% úspěchu veškerého vašeho snažení)

3. KROK : ZAPOJTE CVIČENÍ (naše tělo je zrozené k pohybu, fyzická aktivita by měla být minimálně 3-5x týdně. Pokud jezdíte do práce autem a tam sedíte u PC, tak opravdu jeden trénink týdně nestačí) Zároveň však nezapomeňte na regeneraci.

4. KROK : ZNOVU TO ZMĚŘTE! ( a ujistěte se, že jdete správným směrem)

Co vám nabízíme:

Měření – podrobná analýza těla bioimpendační metoda + měření tělesného tuku a svalů na jednotlivých částech těla + zjištění metabolického věku + stanovení bazálního metabolismu

AKČNÍ CENA: 100 Kč/měření

Po měření je možnost zkonzultovat s profesionálními poradci a trenéry stravovací i tréninkový plán.

Při správném dodržování plánů pak doporučujeme přeměření za cca 1-2 měsíce. Hodnoty by měly ukázat, zda jdeme správným směrem.

AKCE pro naše klienty – při nákupu jakékoliv permanentky do HWG PETA či HWG Leskovická 1x měření zdarma

Objednat na měření se můžete na tel. 702 034 771 (recepce HWG PETA) nebo na mailu: info@hardworkeam.cz

Měření standardně probíhá v HWG PETA PO – ČT 8-14h.

Po domluvě lze i jiný termín včetně víkendů.

DŮLEŽITÉ: Na měření byste měli přijít na lačno (min 2-3 hod po jídle a pití), ženy mimo období menstruace. Měření probíhá v soukromí, pouze v prádle.

Komentáře